Realizacje

Zdalne uczenie się i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne 

 Z doświadczeń pandemii COVID-19

Książka podejmuje problem szczególnego rodzaju edukacji – edukacji zdalnej – dla szczególnych osób – ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Głos zabierają w niej zarówno nauczyciele, terapeuci, rodzice i wychowawcy prowadzący zdalną edukację – jak i osoby z niepełnosprawnościami, które nie tylko przedstawiają własne potrzeby, ale i rozwiązania mogące poprawić jakość tego rodzaju kształcenia.
Nauczanie zdalne pozostanie z nami dłużej niż pandemia – dlatego tę publikację polecamy serdecznie nauczycielom, terapeutom, rodzicom, studentom kierunków nauczycielskich i wszystkim osobom zainteresowanym wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikowania w edukacji.

KSIĄŻKA W OTWARTYM DOSTĘPIE. Plik do pobrania: https://wydawnictwoepisteme.pl/wp-content/uploads/2021/06/Zdalne_uczenie_sie.pdf

KSIĄŻKA W OTWARTYM DOSTĘPIE do pobrania na stronie Repozytorium Instytucjonalnego KUL w formie PDF. Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12153/1376